joi, 8 iulie 2010

Interviu cu Cadavrul (Death Metal - Constanta)



Salutare Corneliu, bine te-am gasit. Am vrut sa vorbim putin despre noutatile din tabara Cadavrul, ce mai face trupa?
Salut! Bine ne-am gasit! CADAVRUL repeta de zor, pregatindu-se sa intre in studio.

Care e componenta actuala Cadavrul si de cand s-a stabilizat? De fapt s-a stabilizat, tu ce zici, va dura?
Dupa ce am schimbat de multe ori echipa (cred ca jumatate din instrumentistii de metal din Constanta stiu piesele CADAVRUL), de prin iarna lui 2009 ne-am stabilizat, fiind: Corneliu – chitara, voce; Militaru – tobe; Adi – voce, Dragos – bas. Ne intelegem foarte bine, nu numai in plan muzical, si sper sa ramanem in aceasta componenta.

A trecut ceva timp de la lansarea demoului vostru, Forensic Nightmares, stiu ca va pregatiti sa intrati in studio. Ar fi cazul. Ce studio ati ales si cand veti incepe inregistrarile?
Speram sa incepem inregistrarile in septembrie 2010. Am vorbit cu oameni din mai multe studiouri si cred ca vom inregistra cel putin tobele la Taine multimedia studio.

Ati anuntat ca veti trage 14 piese, deci un full-length, albumul de debut. Toate piesele sunt noi sau mai sunt si de pe demo? Ce ne poti zice despre cum suna, si-a schimbat Cadavrul ceva in stilul abordat?
Da, vom trage 14 piese, dintre care si pe cele 4 existente pe demo-ul Forensic Nightmares, intr-o forma oarecum noua. Stilul ramane tot death metal, cu ceva elemente mai tehnice si mai rapide.

V-ati decis asupra unui nume pentru acest album de debut? Despre versuri ce ne poti zice?
Numele inca nu l-am ales, important e sa avem materialul inregistrat intai. Textele le-am scris in aceeasi maniera (despre psihologia criminalilor in serie) ca si cele de la piesele de pe demo. Cu acest album voi incheia acest subiect.

Stiu ca tu esti pasionat de dacologie. Se reflecta asta si in Cadavrul sau incerci sa le tii total separate?
Deocamdata nu am texte scrise despre daci. Incepand cu piesa numarul 15 (care este déjà compusa si se va numi Massacre The Legions) voi aborda aceasta tema pentru viitoarele piese CADAVRUL, dar muzica va ramane la fel.

In toamna urmeaza sa lansati albumul. E vorba de un concert de lansare sau va ganditi si la un mic turneu prin tara? Anul 2010 e si un an aniversar pentru Cadavrul, banuiesc ca vreti sa punctati si asta.
Cu siguranta ca ne vom lansa albumul, avem in vedere si un mini-turneu in toamna, in colaborare cu 2-3 trupe, dar deocamdata nu le voi numi, raman surpriza…

Ce zici de cum s-a schimbat scena de metal extrem de la noi din 2005 incoace?
Imi place ca au fost organizate destul de multe concerte de metale grele in ultimul timp, si chiar cu nume foarte mari din aceasta arie, si personal tin sa le multumesc promotorilor care se ocupa (bine) de aceasta treaba, va stiti, keep up the good work!

Mersi pentru raspunsuri, o sa te deranjez din nou odata cu aparitia albumului. Succes in studio!
Multumesc si eu pentru support si nu ma deranjezi deloc, sper sa avem cat mai multe noutati la urmatorul interviu. Sanatate!

Din partea Cadavrul a raspuns Corneliu (ch./v.)

www.myspace.com/cadavrul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu