duminică, 30 mai 2010

Interviu cu Hoit (Grimegod, Indefiance)





RDMC: Salutare, Hoit, cum mai esti, n-am m-ai vorbit de o gramada de timp?
HOIT: Salut Molester! Sunt bine, multumesc de intrebare, tocmai mi-am desfacut prima bere :)
RDMC: Atunci cheers, me too!
HOIT: Cheers bro

RDMC: Inainte sa incep cu intrebarile "actuale" vreau sa te intreb de un concert; da o geana aici si zi-mi ce amintiri ai cand vezi asta:



HOIT: Hehe. Sunt 16 ani de atunci. Pe vremea aia era multa lume la concerte, si chiar intr-o sala cu scaune se putea face mosh & pogo, acum publicul s-a emancipat...
RDMC: Asta a fost vestitul concert cu Abator?
HOIT: La 40 de minute dupa.
RDMC: Care a fost faza cu ei atunci, ca nu-mi amintesc sa te fi intrebat pe tine sau pe Tibor pana acum?
HOIT: Rau ai facut ca n-ai intrebat. Mie la vremea respectiva nu-mi venea sa cred cat de mult poate sa minta presa. Toata faza s-a petrecut cam asa: stateam relaxat pe scaun, ca baietii din Abator imi erau prieteni si voiam neaparat sa-i vad. Ok, au aparut, vocalul lor - Matza a pus 2 sfesnice in stanga si in dreapta lui, nu mai tin minte daca aprinse sau nu si ceva sac de nylon pe jos, a tinut un discurs care m-a impresionat si pe la finalul concertului a scos din culise o pisica, care era moarta deja, a gesticulat cu ea pe scena, si chiar la sfarsit a muscat din limba animalului si a scuipat bucatica aia inspre un prieten de-al lui. Gata.
RDMC: In presa vremii scria ca i-a mancat inima and shit, ca a despicat-o cu o sabie samd...
HOIT: Exact
RDMC: Deci au fost simple fabulatii? S-a anulat concertul dup-aia sau a continuat?
HOIT: Pai noi urmam dupa ei. La vremea respectiva l-am cam urat pe Matza din tot sufletul, pentru ca in urma showului lor au plecat ceva oameni inspre casa, in schimb urmatoarele concerte rock din Arad au fost privite cu reticenta de auoritati. Bine, aveam un primar pocait...
RDMC: Ma bucur ca am vorbit in sfarsit cu cineva care era acolo si a vazut treburile exact cum s-au intamplat.
HOIT: Ma bucur ca am mai demitizat povestea.

RDMC: Acum te-ai intors in Grimegod, ce a fost cu pauza de 2 ani?
HOIT: Sa zicem ca voiam sa-mi demonstrez mie niste chestii. Am plecat din Grimegod pentru ca m-am mutat cu job-ul in Timisoara, si consideram la ora aia ca n-as putea sa vin la repetitii de cate ori ar fi fost necesar, plus au fost niste tensiuni in trupa, tensiuni care acum le rezolvam lejer, cand apar, prin comunicare.
RDMC: Si cum s-a intamplat revenirea?
HOIT: Cumva natural. Eu m-am reintors in Arad pentru ca Timisoara nu mi-a oferit totusi satisfactiile la care ma asteptam. La un moment dat eram cu Tibor pe strand, la o bere si discutam (a cata oara?) despre muzica si trupele noastre. Si nu stiu, m-am trezit oficial din nou in Grimegod :))

RDMC: Care e componenta actuala? Voi de-a lungul timpului ati avut ceva schimabri de componenta, nu gluma, crezi ca formula asta va rezista mai mult de data asta?
HOIT: In momentul de fata suntem astia: Tibor la voce si din cand in cand la chitara, Tilo la chitara, Oribilu la bass, Teddy la tobe si eu la cealalta chitara. Chestia e ca acum suntem deja maturi, nu cred ca vom mai schimba vreodata componenta, eventual sa aducem pe cineva nou... Faza-i ca ne simtim bine in formula actuala, chiar suntem prieteni si in afara si inauntrul trupei. Ceea ce conteaza enorm.
RDMC: Anul trecut aveati pe live si o domnitza la voce, ea cine e? Era doar o formula temporara sau s-ar putea sa reveniti la un line-up ca pe vremuri, cu 2 voci?
HOIT: E vorba de Mao, o tipa super, cu care din pacate am avut placerea sa cant o singura data. N-as putea sa iti spun prea multe, cred ca mai bine ar fi sa-l intrebi pe Tibor, vocea Grimegod.
RDMC: Will do.

RDMC: Ce faceti anul asta, cam e cazul sa scoateti ceva nou. Pe cand, cum sta lucrul?
HOIT: Ce-ti spun despre Grimegod e la modul barfe/zvonuri, oficial ti-am zis, Tibor. Da, vrem sa inregistram anul asta, undeva afara.
RDMC: Bun, atunci o sa deschid subiectul asta cu Tibor.
HOIT: Mai bine.

RDMC: Hai sa trecem la In Defiance, cum sta treaba acolo, am inteles ca pregatiti revenirea?
HOIT: ok, in primul rand am schimbat numele. E intr-una acum, Indefiance. Intr-o luna ne apucam de repetitii si pregatim revenirea. Baietii si fata sunt nerabdatori, si eu sunt si mai si.
RDMC: Aceeasi formula de 4?
HOIT: Aproape. Am ramas patru, dar ne-am schimbat tobarul. Unii stiu probabil, la ultimele concerte Paul a preluat cu brio partea ritmica.
RDMC: El vine din vreo alta formatie sau e la prima?
HOIT: A cantat inainte cu Andrei (bass) in Staccato, Syn Ze Sase Tri si inca o gramada mare de alte trupe, necunoscute mie.

RDMC: Si revenirea trupei va insemna anul asta concerte sau si un material nou?
HOIT: Asta e ideea, deja pauza asta s-a prelungit prea mult, si nu-i bine pentru spirit. :)
RDMC: Mergeti pe acelasi stil, Death Metal, sau vor fi schimbari si aici?
HOIT: Asta vom vedea pe parcurs. Oricum, pe death metal sigur vom merge, pentru ca e singurul gen care ne place tuturor. Influentele sunt sigur ca vor fi de la fiecare, in parte. Stii, cand fiecare trage inspre felia lui. Eu as merge spre In Flames, Vera spre spurcaciuni & black metal, Andrei probabil spre Lamb Of God, si toate astea se simt in momentul in care cantam.
RDMC: E normal asta. Bun, deci care vor fi primii pasi? Concerte, ceva?
HOIT: Avem planuri, mai sa spargem gheata. Sunt realist ca vom repeta destul de putin, dar imi place de oamenii astia ca prind repede si uita greu, nu invers. Deocamdata nu m-am mai ocupat de concerte, dar in momentul in care vom fi pregatiti, fi sigur ca te voi stresa si pe tine si pe restul oamenilor care-s implicati in miscarea death metal din Romania.

RDMC: Chiar, cum vezi miscarea de acum?
HOIT: Nu exista interes.
RDMC: Scurt si la obiect.
HOIT: A treia bere isi spune cuvantul :))
RDMC: Ca sa nu te mai retin acum, se pare ca sunt vesti bune din partea ambelor trupe, asa ca nu ne ramane decat sa asteptam (noua, fanilor). Cu siguranta vom vorbi din nou de indata ce apar noutati. Intre timp zi-ne pe unde mai prindem Grimegod in concert in perioada imediat urmatoare.
HOIT: Cu Grimegod chiar am avut o gramada mare de concerte in ultima perioada. Urmatoarele confirmate sunt la Pecica - Motorock Fest - in 18 Iunie, la Busteni - OST Mountain Fest - in 6 August si in Ungaria la Fekete Zaj Fest in 7 August.
RDMC: Mersi fain de vorbe, pentru moment, ramane sa vorbim din nou cand sunteti gata de actiune cu Indefiance. Spor la repetitii & compus! \m/
HOIT: Multumesc si eu pentru urari si din partea indefiance: long live RDMC \m/

www.myspace.com/grimegodband
www.myspace.com/indefiance



Un comentariu:

  1. Bree! Abator nu o cantat in ziua cand o fost facut clipul ala, si nici macar la concertul ala, era in alta data, si nu o aprins Matza nici o lumanare, pisica era vie, si i-o tras cu un fel de sabie o lovitura, apoi i-o muscat din gat si o scuipat, or "cantat" si s-or carat :) .punct

    RăspundețiȘtergere