duminică, 6 iunie 2010

Interviu cu Necrovile (Death Metal - Cluj Napoca)





RDMC: Salut Ela, salut Calin! Ce mai face familia Necro, cum va petreceti weekend-ul asta? Calin stiu ca a avut si ceva activitati muzicale... ;)
Calin: Week-end-ul asta e unul metalic, pentru ca duminica suntem prezenti la Deicide, in Bucuresti. Activitatile muzicale sunt ceva concerte cu elevii Liceului de Muzica la Zilele orasului, insa nu intra in sfera metalului.
Ela: Salutare, si bine te-am gasit. Eu sunt foarte fericita pentru ca mi-am facut un tatuaj pe umar cu S-ul de la Suffocation zilele astea, hehe. In rest incerc sa ma descurc cu cresterea lui Vladutz, organizez concerte si promovez trupe de metal extrem (Necrogore Promotion), cam asta fac in mare.

RDMC: Ela, iti amintesti ca primul tau interviu a fost tot pentru RDMC? Trebuia sa spun asta sa ma mandresc un pic. :))
Ela: Hehe, da da clar! A fost special pentru mine! Pastrez toate interviurile, articolele, cronicile, stirile unde aparem si noi :)

RDMC: Cum mai e trupa? Am vazut ca aveti tot mai multe cantari in tara si pe afara, nu va plangeti la capitolul asta, nu?
Calin: Dupa concertele din martie din Austria, Bulgaria, Ungaria si Romania am decis sa luam o scurta pauza, pentru a le permite lui Radu si Florin sa-si finalizeze studiile universitare. Pe de alta parte, e o pauza binevenita pentru a lucra la piesele noi. Mai avem ceva concerte in vara, insa vom reveni in forta in toamna, unul dintre evenimentele pregatite deja e Transylvanian Death Fest III.

RDMC: Albumul vostru de debut a aparul la United Guttural din State, un nume foarte cunoscut pentru amatorii de metale grele, dar un label care a fost "la gheata" pentru o perioada buna. Cum de ati semnat cu ei si cum de au ales sa va produca pe voi primii de la revenirea lor pe piata?
Calin: Lucrurile au mers relativ rapid, am trimis un pachet promo, dupa doua ore am primit un raspuns din partea UG, si desi in zilele urmatoare am mai avut semne si din partea altor case de discuri am decis sa mergem pe mana americanilor. Decizia s-a dovedit inspirata intrucat calitatea imprimarii si aspectul final al CD-ului ne-a multumit pe deplin.

RDMC: E vorba de un contract pe mai multe albume, sau doar pe unul, urmand ca voi sa semnati cu altcineva acum?
Calin: Nu am discutat aspectul acesta cu United Guttural, vom vedea dupa ce inregistram albumul nou. In principiu suntem deschisi oricaror variante, dar nu putem discuta decat dupa ce avem produsul nou.

RDMC: Pentru cei care n-au apucat inca sa asculte albumul, va rog sa il prezentati cum credeti voi de cuviinta.
Calin: Un layout demential marca Costin Chioreanu, masterizare profesionala realizata de Marius Costache, iar muzica... Necrovile...

RDMC: Mai e e disponibil spre vanzare sau tirajul e deja epuizat? Daca se mai poate comanda, de unde si la ce pret?
Calin: Mai avem cateva Cd-uri, vreo 15 parca, disponibile la pretul pentru Romania de 25 de lei. Le puteti comanda pe www.myspace.com/necrovile. CD-ul il puteti gasi si la United Guttural, insa nu mai au multe copii, ultima oara cand am vorbit cu ei imi spuneau ca se vinde destul de repede.

RDMC: Anul trecut ati inceput in forta, cu participari la festivaluri mari de afara si multe-multe concerte. Ce v-a facut sa va mobilizati asa tare?
Ela: Am dorit sa promovam cat mai puternic albumul, asa incat ne-am concentrat pe un tour care sa includa cat mai multe tari.

RDMC: Acum sunteti cel mai important nume din death metalul romanesc, cum e sa fi in top, sa ai un nume puternic pe scena underground europeana?
Ela: Nu stiu daca suntem cel mai important nume din death metalul romanesc, e cam mult spus, cert este ca noi am ramas aceiasi oameni, faptul ca avem ceva concerte la activ ne impulsioneaza si mai mult. In plan european e destul de greu sa te impui avand in vedere zecile de trupe excelente, insa suntem constienti ca daca dam tot ce avem pe scena si in studio, rezultatele se vor vedea. Important e sa nu se piarda bucuria de a canta.

RDMC: Pe unde ati cantat pana acum si unde planuiti sa mai ajungeti? Cum va primeste publicul de afara?
Calin: Am avut concerte in Romania, Germania, Austria, Cehia, Polonia, Bulgaria, Moldova, Macedonia. Planuim sa ajungem peste tot pe unde suntem invitati. In august, spre exemplu, vom canta pentru prima oara in Slovenia. Publicul de afara nu e cu mult diferit fata de cel din Romania, unii sunt mai receptivi la moshpit, altii sunt ceva mai reci, preferand sa analizele de pe margine, insa la final aprecierile conteaza cel mai mult. Nu-mi amintesc de vreun loc in care sa nu fi fost tratati ok de catre public.

RDMC: Albumul a iesit deja de ceva vreme. Cum sunteti multumiti de produsul final si de cum a fost primit de public?
Calin: In mare suntem multumiti de cum a iesit, insa sunt cateva aspecte tehnice la care vom fi mai atenti cand vom inregistra cel de-al doilea album. Suntem cam la 80% cu dotarea salii de repetitie / studioului de acasa; l-am izolat, antifonat, am cumparat tobe, head si cabinet de bass, microfoane etc, asa incat inregistrarile sa le putem realiza fara stress suplimentar.

RDMC: V-ati apucat de lucru la noul album? Pe cand sa ne asteptam la lansare? Vor fi ceva schimbari din punct de vedere muzical?
Calin: In concertele pe care le-am avut anul asta am inclus trei piese noi, mai avem inca 4 piese pe care le lucram la repetitii. Cred ca prin toamna-iarna vom intra in studio pentru inregistrari. Din punct de vedere muzical vor fi mici schimbari, piesele suna mai la obiect, insa per total stilul ramane acelasi.

RDMC: Voi locuiti in diverse localitati, dar atunci de unde e Necrovile? :)
Ela: Necrovile e din Romania :) De obicei scriem pe afise ca suntem din Cluj, intrucat Cluj-Napoca - Alba Iulia - Bucuresti- Zalau e prea complicat, ahahaha. In Cluj a luat nastere trupa, toti am fost studenti acolo.

RDMC: Anul viitor faceti 10 ani ca trupa. Ce planuiti sa faceti pentru aniversare?
Calin: Cu siguranta vom lansa al doilea material full-lenght.
Ela: Va si un concert aniversar in Bucuresti de asemenea.

RDMC: Ambii cantati si in Clitgore. Prezentati-ne putin acest proiect.
Ela: Clitgore a fost ideea mea, in 2007 mai mult ca un fel de proiect si de distractie doar. Am inceput sa cantam live din octombrie 2009, si lucrurile au mers foarte rapid apoi. Avem peste 20 de showuri live deja in diferite tari din Europa. Acum lucram la primul album full lenght.
Mai mult ce sa zic, "Is not abouth Satan, it's about Clit Gore Grind!"

RDMC: Prietenia voastra cu Lividity e deja de notorietate. Cum ati ajuns sa-i cunoasteti si sa va imprieteniti asa bine? Ce colaborari mai pregatiti cu ei?
Ela: Ne-am imprietenit pe myspace, ahahaha! Apoi la o bere la Bucuresti unde am fost invitatii lor la concert. Si apoi la Obscene Extreme Fest, unde am avut si ocazia sa cant alaturi de ei ca invitat special pe piesa Pussy Lover. Da, sunt niste oameni deosebiti, e o prietenie strasa intre noi, bazata pe pasiunea pentru muzica extrema ce ne leaga pe toti.
Si cu aceasta ocazie o sa anunt si noua noastra colaborare cu Lividity in premiera. Clitgore a inregistrat o piesa alaturi de Dave / Lividity & Jake / Lividity & Human Artifact pe care o sa o postam curand pe myspace-ul trupei, si care va aparea si pe album.

RDMC: Pe unde va mai vede omu' vara asta?
Ela: In vara asta vom canta cu Necrovile la Samfest, alaturi de Moonspell, Agathodaimon si multe altele, vom avea un concert in Cluj cu Wormrot pe 15 iunie, si in 15 august vom avea placerea sa impartim scena cu Lividity, in Slovenia. Cu Clitgore, pe langa concertele din Cluj, Sibiu si alte cateva pe care le avem programate in vara, am fost invitati in august la celebrul fest Fekal Party din Praga (Cehia), alaturi de nume ca Extreme Noise Terror, Mucupurulent, Mumakil, Gride si multe altele.

RDMC: Mersi mult de raspunsuri, vom mai vorbi in curand. :)
Ela: Multumim si noi, sa traiesti! Ne vedem la o bere doua trei la Wormrot! :D Salutari tuturor cititorilor!


SUPPORT EXTREME UNDERGROUND!!
Ela & Calin

www.mypsace.com/necrovile
www.mypsace.com/clitgoregrind
www.myspace.com/ela_necrogore



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu